Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.autocare.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

S spletno trgovino upravlja podjetje AUTOCARE Tadej Papež s.p., ponudnik storitev e-poslovanja.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli zagotovi naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom
  • bistvene značilnosti blaga
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga
  • jasno določene cene
  • možni načini plačila
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe

 

CENE IN PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini www.autocare.si so objavljene v evrih (EUR) brez DDV in veljajo do preklica. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV).

Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene izdelovalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna trgovina si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini.

Dopuščamo možnost napake pri vnosu podatkov o ceni artiklov. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Cene artiklov ne vključujejo stroška poštnine – poštnina je navedena ob vašem nakupu.

Ponudba artiklov, ki je objavljena v trgovini www.autocare.si, velja do objave preklica ponudbe. Vsak izdelek je predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. Cene so odvisne tudi od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima vpliva (razmerje USD / EUR).

POSTOPEK NAROČANJA

  • Oddaja naročila: Kupec naročilo odda s klikom na gumb “Potrjujem naročilo”. V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali do napake pri vnosu podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirajte za pomoč na info@autocare.si. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
  • Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri razpoložljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

KUPONI ZA POPUST

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu na spletni trgovini www.autocare.si in je časovno omejen. Aktivne kupone za popust objavljamo na autocare.si družabnih omrežjih, občasno ga lahko prejmete tudi v drugih medijih.
Na spletni trgovini www.autocare.si imate možnost uporabe različnih vrst kuponov za popust. Kuponi so lahko povezani z izbiro točno določenega izdelka, večih izdelkov ali nimajo omejitve povezane z izborom izdelkov. Kupon je lahko namenjen uporabi za brezplačno dostavo ali pa je pogojen z vrednostjo nakupa ali seznamom točno določenih izdelkov, ki se morajo nahajati v košarici.

Uporaba kupona za popust:
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Ko končate z dodajanjem izdelkov, nadaljujte v košarico. V košarici ali na naročilu je okence za vnos kode kupona za popust. Vpišite kupon za popust in vnos potrdite s klikom na gumb “Unovči kupon”.
Za nakup izdelkov je v nekaterih primerih možno uveljaviti več kuponov za popust. Omejitve števila kuponov so odvisne od posameznega kupona. Ko vpišete kupone za popust, se vrednost kuponov za popust avtomatično odšteje od vrednosti vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno plačati. Kupon za popust se lahko uporabi samo enkrat na posameznega uporabnika.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini www.autocare.si, ponudniku omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo ob prevzemu z gotovino v primeru dostave (po povzetju)
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. Ko je plačilo predračuna razvidno na našem računu, bomo naročilo obdelali do konca in zagotovili dostavo/prevzem blaga.
  • Plačilo s plačilno kartico
    V primeru, da želite vaše naročilo plačati s plačilno kartico nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Sistem vas bo avtomatsko vodil preko postopka plačila.
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu
    V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu AUTOCARE Tadej Papež s.p., Lopata 26, 8362 Hinje, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, kjer označite osebni prevzem. Plačilo v tem primeru je možno le z gotovino!

Za vse nakupe veljajo spletne cene izražene na spletni strani. Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški.

 

DOSTAVA

Za dostavo pošiljk skrbi dostavna služba DPD Slovenija, vendar si AUTOCARE Tadej Papež s.p. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave:

Stroški dostave so navedeni na spletni trgovini pod rubriko Dostava in se vedno informativno izpišejo, ter prištejejo tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Hitrost in čas dostave:

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 12.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte.

Po oddaji paketa dostavni službi DPD Slovenija vam le ta dostavi naročene izdelke na vaš naslov v roku 48 ur. V primeru, ko ponudnik pravočasno odda naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavne službe.

Osebni prevzem blaga:

Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja AUTOCARE Tadej Papež s.p., Lopata 26, 8362 Hinje ob predhodnem dogovoru.
Ob prevzemu je možno plačilo le z gotovino.

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenem prevzemnem mestu. Takoj, ko bo blago pripravljeno, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob postopku nakupa.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@autocare.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda oz. kupon v obliki nove promocijske kode oz. kupona.

Kontakt Trgovina